Vad roligt att du vill komma till oss!

Vi förstår att det kan kännas ovant att komma till ett nytt sammanhang för första gången. Vi vill därför göra allt vi kan för att du ska känna dig så välkommen som möjligt. Om du vill se mer av vilka vi är så är våra söndagsgudstjänster ett bra tillfälle. På den här sidan har vi samlat information som kan hjälpa dig när du besöker oss för första gången.

Hur tar jag mig till er?
Om du kommer med bil, så finns det gott om parkeringar runtom kyrkan. Men det kan vara lite lurigt att hitta rätt ändå, eftersom många av gatorna runt kyrkan är både smala och enkelriktade. Det enklaste är att parkera vid Ruben Rausings torg eller Batteritorget, och sedan promenera den lilla biten därifrån.

Kommer du kommunalt kan du ta 1an eller 2ans buss till hållplats Råå Centrum Väster eller Kattegatsgatan. Båda bussarna går från Helsingborg C, och 2an går även via Ramlösa Station.

Adressen är:

Missionsgatan 8