Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Friheten i Kristus. Söndagsskola för barnen.

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Medmänniskan. Söndagsskola för barnen.

Vi firar gudstjänst tillsammans. KG Larsson predikar på temat Enheten i Kristus. Söndagsskola för barnen.

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar och vi inleder temaserien Höra Gud. Söndagsskola för barnen.

Församlingshelg

Den 13-14 september bjuder vi in till ett härligt och inspirerande dygn på fantastiska Heljarödsgården. Vi får möjlighet att komma samman som församling, både i gemenskap och inför Herren. Vi kommer få ta del av undervisning, samtal och god gemenskap. Vi inleder helgen med gemensam grillning fredag kväll vid 17.30, följt av andakt och kvällsfika. […]

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar och vi fortsätter temaserien Höra Gud. Vi får också möjlighet att ta emot nattvard och det är söndagsskola för barnen.