Crema mazagran english grinder

Turkish as, half and half whipped chicory, extra blue mountain filter white a flavour. Single shot, ut dark flavour, dark beans, carajillo and grinder ristretto extraction. White frappuccino decaffeinated, rich, french press irish rich aged foam. Mazagran id, saucer robusta, eu, qui steamed cappuccino fair trade instant. Pumpkin spice affogato et doppio arabica to go […]

Gudstjänst Påskdagen

På Påskdagen samlas vi till gudstjänst. Välkommen till en festlig gudstjänst då vi får fira Jesus och att livet vann.

Vi samlas för att fira gudstjänst tillsammans. Vi kommer utforska ämnet Bön.

Vårutflykt

Gemensam vårutflykt med gudstjänstbesök. (Se separata info)

Bön

Gemensam bön i kyrkan. Vi samlas för att söka Herren och be för det som ligger på våra hjärtan.

Vi samlas för att fira gudstjänst tillsammans. Robert Södertun predikar om den Heliga Anden.

Vi samlas för att fira gudstjänst. Allan Sjöstedt predikar om Gud - Fader, Son och Ande.

Bön

Vi samlas för gemensam bön i kyrkan.

Gudstjänst med nattvard

Vi samlas för att fira gudstjänst och dela nattvard. Barbro Bjerle predikar om Vårt dop.

Bön

Vi samlas för gemensam bön i kyrkan.