Vårutflykt

Gemensam vårutflykt med gudstjänstbesök. (Se separata info)

Bön

Gemensam bön i kyrkan. Vi samlas för att söka Herren och be för det som ligger på våra hjärtan.

Vi samlas för att fira gudstjänst tillsammans. Robert Södertun predikar om den Heliga Anden.

Vi samlas för att fira gudstjänst. Allan Sjöstedt predikar om Gud - Fader, Son och Ande.

Bön

Vi samlas för gemensam bön i kyrkan.

Gudstjänst med nattvard

Vi samlas för att fira gudstjänst och dela nattvard. Barbro Bjerle predikar om Vårt dop.

Bön

Vi samlas för gemensam bön i kyrkan.

Bön & lovsång

Vi samlas för gemensam bön och lovsång.

Vi samlas för att fira gudstjänst tillsammans. Allan Sjöstedt och Fredrik Lindholm predikar.

Vi firar gudstjänst tillsammans. Temat är Tro och liv och Jonas Hallabro predikar.

Vi firar gudstjänst tillsammans. Temat är Medmänniskan och Allan Sjöstedt predikar.

Gudstjänst med nattvard

Vi firar gudstjänst tillsammans. Temat är Enheten i Kristus och Jonas Hallabro predikar.