Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Änglarna och vi får också möjlighet att ta emot nattvard.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Carl Skarin predikar på temat Lovsång.

Torsdagsbön

Vi träffas för att be tillsammans, för vår stad, vår församling och vår tid. Bön förvandlar!

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Trons kraft och vi får också möjlighet att ta emot nattvard.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Charlotta Nordström predikar på temat Att leva tillsammans.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Samhällsansvar och vi får också möjlighet att ta emot nattvard.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Robert Södertun predikar på temat Vårt evighetshopp.