Öppen kyrka

I samband med den årliga julskyltningen på Råå, lyser vi upp vårt vackra missionshus och bjuder in till Öppen kyrka. Det kommer bjudas på fika, musik och god gemenskap. Är […]

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Ett nådens år.

Sy- & Litteraturgruppen

Vi träffas för gemenskap och samtal. Välkommen att ta med ett handarbete, eller kom precis som du är.

Torsdagsbön

Vi träffas för att be tillsammans, för vår stad, vår församling och vår tid. Bön förvandlar!

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar.

Vi firar gudstjänst tillsammans. Robert Södertun predikar på temat Bana väg för Herren.

Samling vid krubban

Vi samlas till en enklare gudstjänst för att fira julens fantastiska budskap. Vi sjunger julens sånger och Jonas Hallabro håller en andakt.

Nyårsafton och vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat I Jesu namn.

Torsdagsbön

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Jesu dop och vi får också möjlighet att ta emot nattvard.