Torsdagsbön

Vi träffas för att be tillsammans, för vår stad, vår församling och vår tid. Bön förvandlar!

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Prövningens stund.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Den kämpande tron och vi får också möjlighet att ta emot nattvard.

Sy- och Litteraturgrupp

Vi träffas för gemenskap och samtal. Välkommen att ta med ett handarbete, eller kom precis som du är.

Torsdagsbön

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jona Albertsson predikar på temat Kampen mot ondskan. Söndagsskola för barnen.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Jonas Hallabro predikar på temat Livets bröd och vi får också möjlighet att ta emot nattvard.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Max Arvidsson predikar på temat Guds mäktiga verk. Barnen samlas i Äventyret.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst tillsammans. Palmsöndag och Allan Svensson predikar på temat Vägen till korset. Barnen samlas i Äventyret.